3 decembrie 2006

Young Action for Dental Democracy

Ceea ce mie mi s-a parut stupefiant a fost faptul ca in anul 2006, la nivelul unei organizatii profesionale de un asemenea calibru, inca nu sunt intelese niste mecanisme fiziologice de democratiei. Functiile sunt confundate inca cu activitatile, lipsa de viziune este inca aplaudata, programul electoral (care trebuie sa fie un ghid pentru ceea ce ar urma) - cuvinte aruncate exagerate...
Atitudinea civica este o virtute care trebuie demonstrata prin fapte, nu doar prin simple vorbe...
In ceea ce priveste dezamagirea, eu am o experienta proasta din asociatia studenteasca... acolo eu am renuntat din cauza unor oameni care isi urmareau doar interesul personal. Doresc din suflet ca ceea ce am reusit noi in departamentul de tineret si anume sa aducem oameni de calitate in asociatie, sa aiba si un rezultat concret in urmatoarea perioada. Noi trebuie sa dovedim faptul ca stim sa facem din "nimic" (cei care au fost la AGN stiu) activitati cu rezultate concrete pentru cresterea prestigiului profesiei. Totusi, tinerii pana in 35 ani ai profesiei sunt foarte multi si acestora trebuie sa ne adresam cu predilectie.
Sergiu, daca este cineva care sa fie dezamagit, acela poate ca ar trebui sa fiu si eu... si ti-am spus si de ce. Noi tinerii am avut cutitul si painea in mana si cu toate acestea drujba a fost mai lunga si a taiat si mana... (metaforic vorbind)
Deoarece acest grup de discutii este unul liber, unde ne putem spune parerea si unde putem sa comentam niste aspecte fara ca cineva sa ne ia cuvantul dar tot odata si necenzurat, va propun Youth Action for Dental Democracy... YADD. Va propun ca prin acest demers sa aducem la cunostinta decidentilor din asociatie si nu numai a tuturor problemelor cu care se confrunta tanara generatie, solutii pe care noi le vedem pentru acestea, viziunea noastra asupra vietii stomatologice in urmatorii ani, cum privim integrarea europeana din punct de vedere al permisivitatii legislatiei, a practicii unui incepator, cum privim dreptul nostru la munca in UE, cum privim noi dreptul la opinie in
propria noastra tara etc.
Vreau si parerile voastre...
Vlad

Niciun comentariu:

Powered By Blogger